JAK PROWADZIĆ SKUTECZNY MARKETING? KANCELARIA ADWOKACKA

Poznaj 6 sprawdzonych taktyk na prowadzenie efektywnych działań marketingowych Twojej kancelarii adwokackiej!

  1. Pokazuj swoją skuteczność i doświadczenie. To są bowiem dwie najważniejsze cechy, jakimi kierujemy się przy wyborze adwokata. Całą swoją komunikację skup na uwydatnieniu tych cech – niech ściany w Twojej kancelarii uginają się od referencji i podziękowań zadowolonych klientów.

  2. Prowadź efektywny networking. Pokazuj się w miejscach, gdzie możesz spotkać i porozmawiać ze swoimi potencjalnymi klientami. Bierz aktywny udział w biznesowych spotkaniach networkingowych, które organizowane są regularnie już nie tylko w największych miastach. Zadbaj o przyciągające uwagę wizytówki.

  3. Zatroszcz się o to, by zostać dostrzeżonym. Zainwestuj w profesjonalny szyld na budynku, w którym mieści się Twoja kancelaria. Postaw na miejsce, które znajduje się w centrum miasta, przy najbardziej ruchliwych ulicach i deptakach

  4. Zbuduj profesjonalną wizytówkę w internecie. Stwórz prostą, nowoczesną, elegancką stronę www, na której w czytelnej formie przedstawisz swoją ofertę. Zrób sobie profesjonalną sesję fotograficzną i tylko takie zdjęcia publikuj w Internecie.

  5. Bądź odpowiedzialny w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych. Pamiętaj, że Internet nie zapomina i wszystko, co kiedykolwiek zostało do niego wrzucone – nie znika i prędzej czy później wypłynie na światło dzienne. Uważaj na wszystko, czym dzielisz się z członkami przeróżnych społeczności. Jeżeli masz jakieś wątpliwości – nie publikuj!

  6. Buduj pozycję eksperta. Udzielaj się na formach, bierz udział w dyskusjach, udzielaj odpowiedzi na pytania, pomagaj – nie bój się dzielić swoją wiedzą. Jeżeli jest wartościowa – znajdą się ludzie, którzy ci za nią zapłacą.

Scroll Up