FACEBOOK JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

Obecnie to jedno z podstawowych narzędzi wyszukiwania i pozyskiwania informacji. To tu nasi klienci sprawdzają Twoją markę, rodzaj prowadzonej komunikacji, Twoją ofertę, a przede wszystkim opinie o Twojej marce i firmie. Połączony z Facebookiem komunikator – Messenger, to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi komunikacji na linii Klient – Firma.

Jak działać na Facebooku, by odnieść sukces?

  • prowadź systematyczną komunikację – im częściej będziesz publikował treści, tym większe zasięgi będziesz gromadził, a Twój post pokaże się większej ilości Twoich obserwatorów,
  • zachęcaj do interakcji – zadawaj pytania, proś o opinię, proś o dokonanie wyboru. Liczba interakcji pod postem również wpływa na Twoje zasięgi powodując wyświetlanie się posta większej grupie osób,
  • zainwestuj w format video – to format, który buduje obecnie największe zasięgi i jest bardzo popularny wśród użytkowników,
  • oznaczaj swoją lokalizację i dodawaj popularne hashtagi,
  • uatrakcyjnij treść za pomocą ikonek emoji,
  • publikuj treści wzbudzające emocje,
  • publikuj treści, które będą pomagały w rozwiązaniu jakiegoś problemu lub będą inspirowały do jakiegoś działania,
  • publikuj treści zgodne z obowiązującymi trendami,
  • reaguj natychmiastowo na bieżące wydarzenia (Real Time Marketing) np. w rodzinie królewskiej pojawił się nowy następca tronu – złóż mu życzenia i odnieś ten fakt do swojej oferty.
Scroll Up